بارسلونا
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : داوود

امسال جام مزه ی دیگری دارد

ويكتور والدس سنگربان آبي‌‌اناري‌ها در آستانه ديدار رفت سوپر جام اسپانيا كه قرار است امشب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به ميزباني رئال مادريد برگزار شود، تاكيد كرد كه سوپر جام امسال اسپانيا طعم ديگري خواهد داشت، چرا كه مقابل آنها رئال مادريد رقيب سنتي‌شان صف‌آرايي مي‌كند:«اردوي آمادگي پيش از فصل آنها بسيار سخت و طاقت‌فرسا بود، چرا كه هوا بسيار گرم بود و كادر فني نتوانست آن چنان كه بايسته و شايسته است، برنامه‌هاي خود را عملي كند، اما تيم از لحاظ بدني آماده شده و مهياي قهرماني و بالا بردن جام است». بهترين دروازه‌بان فصل گذشته ليگا تصريح كرد كه نتايج خوب رئال مادريد در اردوي آمادگي پيش از فصل آن‌ها را نگران نمي‌كند چرا كه ديدارهاي نهايي همواره شرايط خاص خود را دارد و به ويژه‌ اگر مقابل رئال مادريد باشد. بارسلونا در اردوي آمادگي پيش از فصل آمريكا به لحاظ نتيجه‌گيري عملكرد خوبي نداشت چنان كه در سه بازي دو بار مقابل منچستريونايتد (دو بر يك) و چيواس گوادالاخارا مكزيك (4 بر يك ) طعم شكست را چشيد، اما رئال مادريد در اردوي چين و آمريكا نتايج خوبي گرفت و در هفت بازي كه انجام داد پيروز از ميدان خارج شد.


والدس در پايان از حضور سسك فابرگاس در جمع آبي‌‌اناري‌ها به نيكي ياد كرد و گفت:«بر اين باورم كه امروز روز بسيار خوبي براي بارسلونا است. با بازيكني قرارداد بسته‌ايم كه در همين جا رشد و نمو يافت و به نظرم يكي از بهترين هافبك‌هاي وسط جهان به شمار مي‌آيد. فابرگاس از جمله بازيكناني است كه مربي و تماشاگران تيم عاشق او هستند. او به سرعت با شرايط تيم وفق خواهد يافت و با بازيكنان به هماهنگي كامل خواهد رسيد».

سرزمین سرگرمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 7442
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود