بارسلونا
پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 15:7 ::  نويسنده : داوود

آفتاب: رامالتس سه‌شنبه شب در سن 89 سالگی درگذشت. وی پیش از اینکه به عضویت تیم فوتبال بارسلونا درآید در تیم‌های مایورکا، سن فرناندو  و رئال وایادولید بازی کرد. از میانه‌های دهه 40 تا دهه 60 میلادی، رامالتس 538 بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت.

 
 
بر پایه گزارش مارکا، رامالتس 35 بار برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفت. وی در جام جهانی 1950 در برزیل از دروازه تیم ملی کشورش محافظت کرد و به "گربه ماراکانا" شهرت پیدا کرد.
 
رامالتس به همراه بارسا شش بار قهرمان لالیگا شد و پنج بار هم جام حذفی فوتبال اسپانیا را برد. این رکورد در حال حاضر مشترکا در اختیار وی و ویکتور والدس است.
 
به گزارش فارس،رامالتس پس از پایان دوران بازیگری پا به عرصه مربیگری گذاشت و هدایت تیم‌های وایادولید، زاراگوزا، مورسیا، لوگرونس، هرکولس و دپورتیوو ایلیچیتانو را بر عهده گرفت.

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : داوود

 

بارسلونا در حضور ستاره برزیلی جدیدش در خاک لهستان متوقف شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، شب گذشته بارسلونا در دیدار مقابل لچیا گدانسک لهستان به تساوی دو بر دو رسید.

در این دیدار نیمار ستاره برزیلی بارسا در اواخر نیمه دوم جانشین آلکسیس سانچس شد.

براساس ملی‌پوش برزیلی در مدت کوتاه حضورش در میدان بارها توسط بازیکنان تیم لهستانی متوقف شد

رونمایی از ستاره جدید بارسلونا+تصاویر

 

 

سرزمین سرگرمی

رسانه های دانمارک روز چهارشنبه اعلام کردند تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا علاقه‌مندی خود را در خصوص به خدمت گرفتن دانیل اگر Daniel Agger کاپیتان تیم ملی فوتبال دانمارک ابراز کرده است.
روزنامه برلینگسکه چاپ دانمارک نوشت مارتینو که هفته گذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا منصوب شد، فهرستی از بازیکنان را برای تقویت خط دفاع تیم خود ارائه کرده است.
دانیل اگر که در تیم فوتبال لیورپول انگلیس بازی می کند و دیوید لوئیز مدافع چلسی از گزینه های اصلی در فهرست بازیکنان مورد علاقه مارتینو هستند.
بنا بر اعلام رسانه های انگلیس، باشگاه چلسی بارها پیشنهادهای باشگاه بارسلونا را در خصوص به خدمت گرفتن لوئیز رد کرده و تاکید کرده است لوئیز این تابستان فروخته نخواهد شد. با این حال، باشگاه بارسلونا قصد دارد دانیل اگر را به این باشگاه منتقل کند.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از کپنهاگ، روزنامه ورزشی ال موندو دیپورتیوو چاپ اسپانیا نوشت دانیل اگر تابستان گذشته به انتقال به باشگاه بارسلونا بسیار نزدیک بود. با این حال، تیتو ویلانوا سرمربی وقت بارسلونا نظر خود را در پایان تغییر داد و تمرکز بر یکی از بازیکنان جوان باشگاه را به جای دانیل اگر، برگزید.
دانیل اگر، 28 ساله، ژانویه سال 2006 میلادی به باشگاه لیورپول پیوست.

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 3 مرداد 1392برچسب:, :: 13:16 ::  نويسنده : داوود

به گزارش عصر امروز به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، نشست هماهنگی پیش از بازی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز برگزار شد که میرشاد ماجدی، سرپرست تیم به نمایندگی از استقلال در این جلسه حضور داشت.

در این نشست مقرر گردید که در بازی فردا شب استقلال و گسترش فولاد، تیم استقلال با لباسهای یکدست سفید در مقابل یکدست آبی‌پوشان گسترش فولاد به میدان برود.

همچنین با توافقات صورت گرفته، هواداران استقلال در طبقه دوم ورزشگاه و پشت نیمکت تیم استقلال مستقر می‌شوند.

سرزمین سرگرمی

سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 17:28 ::  نويسنده : داوود
     

 

 

 

تاتا مارتینو با امضای قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال بارسلونا را در دست گرفت.مارتینو سرمربی بارسلونا شد

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، مطابق انتظار و بر اساس گزارش روزنامه‌های اسپانیایی، مارتینوی آرژانتینی که به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ی هدایت کاتالان‌ها به شمار می‌رفت با امضای قراردادی سه ساله مرد اول نیوکمپ خواهدبود.

 


به این ترتیب این مربی آرژانتینی که پیش از این مورد حمایت مسی قرار گرفته بود، جانشینی ویلانووا می شود که به دلیل پیگیری کارهای مربوط به سرطان از سمت خود کناره گیری کرده بود.



الویو پائولوروسو و خورخه پائوتاسو، دستیاران تاتا در بارسلونا خواهندبود.

سرزمین سرگرمی

اینیستا: انتخاب مارتینو بهترین تصمیم بود/ امیدوارم پس از رفتن تیتو آرامش به تیم بازگردد

 

 

ورزش > فوتبال جهان - آندرس اینیستا اعتقاد دارد که مسئولان بارسلونا در مورد انتخاب جراردو مارتینو به عنوان جانشین ویلانووا بهترین تصمیم را گرفته اند.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آندرس اینیستا هافبک 29 ساله تیم فوتبال بارسلونا درواکنش به انتخاب جراردو مارتینو به عنوان سرمربی جدید آبی و اناری پوشان به روزنامه مارکا گفت: «انتخاب مارتینو تصمیم خوبی‌ است. پیش از این در آفریقای جنوبی با او آشنا شدیم و به نظر می‌‌رسد که مربی‌ خوبی‌ باشد. تاتا با سبک بازی بارسا سازگار خواهد بود.»

اینیستا در ادامه صحبت هایش گفت: «با اضافه شدن نیمار پیشرفت زیادی کرده ایم و بدون شک برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش خود را به کار می گیریم. امیدوارم پس از رفتن تیتو مجددا آرامش به تیم بازگردد. او باید برای غلبه بر بیماری‌اش قدرتمند باشد.»

جراردو مارتینو 50 ساله که سابقه هدایت تیم ملی پاراگوئه را در کارنامه خود دارد، صبح امروز (سه شنبه) رسما جانشین تیتو ویلانووا روی نیمکت بارسلونا شد. او در حالی تبدیل به چهارمین سرمربی آرژانتینی بارسلونا در تاریخ شد که پیش از این هلینیو هررا، روکه اولسن و سزار لوئیز منوتی سرمربیان آرژانتینی بودند که هدایت کاتالان ها را به عهده داشتند.

252 43

سرزمین سرگرمی

سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 17:23 ::  نويسنده : داوود


معاون باشگاه فوتبال بارسلونا روز سه شنبه از سود 32 میلیون یورویی این باشگاه در فصل 2013 - 2012 خبر داد.
خاویر فائوس در بارسلونا در کنفرانسی خبری درآمد این باشگاه را در فصل گذشته 491 میلیون یورو و هزینه های آن را 443 میلیون یورو اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اینترنتی لِکیپ، بدهی این باشگاه منطقه کاتالونیا نیز در مقایسه با سال قبل با کاهش سه میلیون یورویی به 331 میلیون یورو رسید.

سرزمین سرگرمی

سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : داوود

 

WhatsAppGrannySmithCanKnockdown3

GlobalOutbreak

 

سلام دوستان اگه شما  می خواین یک سایت خوب بهتون معرفی کنم که باهاش بتونین جدیدترین بازی های اندروید رو دانلود کنید اینجا رو کلیک کنید یا به آدرس پایین بروید خیلی ممنون (مدیر وبلاگ)

 

www.android12.gigfa.com

سرزمین سرگرمی

سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, :: 17:14 ::  نويسنده : داوود
آبیدال : همیشه شما را در قلبم خواهم داشت

ستاره فرانسوی بارسا در ۱۵ دقیقه پایانی بازی شنبه برای تیمش به میدان رفت.

 


اریک آبیدال، ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا که در طول سالی که گذشت سختی های زیادی را به خاطر بیماری اش متحمل شد، روز پنجشنبه اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد.

او در بازی شنبه شب تیمش مقابل مالاگا در ۱۵ دقیقه پایانی بازی به میدان رفت و در پایان مسابقه با هواداران خداحافظی کرد.

مراسم خداحافظی آبیدال در نیوکمپ، مراسم خوب و قابل قبولی بود و بزرگداشت شایسته ای از او به عمل آمد تا از ۶ سال زحماتی که او با پیراهن بارسا کشیده قدردانی شود.

آبیدال در این مراسم همسرش و دو دخترش و به علاوه ژرارد، پسر عمویش که بخشی از کبدش را به او اهدا کرده بود در کنار خود می دید و در این مراسم بزرگداشت، که بعد از به صدا در آمدن سوت پایانی بازی برگزار شد، آبیدال گام به زمین چمن گذاشت.

او در صحبت های کوتاهی به هواداران حاضر در ورزشگاه گفت:"از طرف خانواده ام می خواهم از شما به خاطر حمایت هایی که از ما به عمل آوردید تشکر کنم. واقعیت این است که ما ۶ سال فوق العاده را در کنار شما تجربه کردیم. از تمام کاتالونیایی ها متشکرم. شما بخشی از خانواده ما هستید. شما را همیشه در قلبم خواهم داشت. زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا."

در جریان این مراسم آبیدال در محاصره تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان بارسلونا قرار داشت و همه آنها پیراهنی را بر تن کرده بودند که روی آن نوشته شده بود «مرسی آبیدال». بازیکن شماره ۲۲ بارسلونا به علاوه پیراهنی با شماره ۲۲ و با شعار مرسی آبی را از کاپیتان های تیمش یعنی ژاوی و کارلس پویول به رسم یادبود دریافت کرد.

در زمان برگزاری این مراسم ویدئویی از صحنه های درخشان کارنامه ورزشی آبیدال با پیراهن بارسلونا و دوره بهبود او پخش شد و بعد از پایان این ویدئو آبیدال اصرار داشت تا پویول در این مراسم صحبت کند و از هواداران می خواست تا نام او را صدا کنند تا پویول کمی برایشان صحبت کند و در میکروفن دائما تکرار می کرد:«کاپی! کاپی!» که منظورش کلمه کاپیتان بود ولی هواداران حاضر در نیوکمپ دائما عبارت «آبی! آبی!» (مخفف نام آبیدال) را تکرار می کردند تا از اسطوره صبر و مبارزه تیمشان قدردانی کنند. آبیدال در این مراسم باز هم به بارسایی ها قول داد تا به نیوکمپ بازخواهد گشت.

سرزمین سرگرمی

یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 15:0 ::  نويسنده : داوود

 

      امشب بازی رئال مادرید و بارسلونادر ال کلاسیکو

                               ساعت21:20 به وقت تهران

 

 

 

 

سرزمین سرگرمی

شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 15:2 ::  نويسنده : داوود

یتالیا حریف اسپانیا در دیدار نهایی یورو شد

 

دیدار تیم‌های فوتبال آلمان و ایتالیا از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه ملی شهر ورشو با قضاوت استفان لانوی فرانسوی برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ایتالیا به پایان رسید.
ژرمن‌ها در این بازی با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی با یونان به میدان رفتند و ماریو گومز در خط حمله جایگزین میروسلاو کلوزه شده بود. لوکاس پودولسکی در ترکیب ثابت قرار گرفته بود، شواین اشتایگر که حضورش در ابهام قرار داشت از ابتدا به میدان رفت و حضور تونی کروس بیش از پیش ترکیب آلمان را دستخوش تغییر کرده بود.


آلمان‌ها در نیمه اول بهتر از حریف ایتالیایی بازی را شروع کردند و موقعیت گلزنی خوبی را ایجاد کردند.


در دقیقه ۶ هوملس مدافع آلمان از روی کرنر ارسالی صاحب موقعیت گلزنی شد که آندرا پیرلو توپ را از روی خط دروازه لاجوردی‌پوشان برگشت داد.


در ادامه: باز هم ژرمن‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند که ارسال بواتنگ با دفع بوفون و اشتباه مدافع ایتالیا با فاصله بسیار کم به بیرون رفت تا همچنان دروازه لوئیجی بوفون بسته بماند.


ایتالیایی‌ها که نمی‌خواستند توپ و میدان را از دست بدهند موقعیت‌های جدی بر روی دروزاه مانوئل نویر ایجاد کردند.


شوت‌های مونتولیوو و آنتونیو کاسانو جدی‌ترین خطرات ایتالیایی‌ها تا این لحظه بود که با واکنش نویر همراه شد.


در ادامه بازی، ماریو بالوتلی با حرکت زیبای آنتونیو کاسانو صاحب موقعیت گلزنی شد و با ضربه سر دیدنی در دقیقه ۲۰دروزاه مانوئل نویر را گشود.


ژرمن‌ها برای بازنده نشدن در نیمه اول حملاتی را بر روی دروازه آتزوری تدارک دیدند که در نهایت نتوانستند به گل برسند.


ایتالیایی‌ها که پاس‌‌های دیدنی را در میانه میدان رد و بدل می‌کردند با اشتباه خط دفاعی آلمان و با شوت دیدنی و محکم بالوتلی دروزاه نویر را در دقیقه ۳۶ بار دیگر باز کردند تا اختلاف به دو گل برسد و غم و اندوه هواداران آلمان را در بر بگیرد.



*نیمه دوم


در ابتدای این نیمه، یواخیم لو دست به دو تغییر زد. رویس جایگزین پودولسکی شد و کلوزه به جای گومز وارد میدان شد.


آلمان‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند و خود را در آستانه حذف می‌دیدند از ابتدای ۴۵ دقیقه نیمه دوم حملات خطرناکی را تدارک دیدند که یکی پس از دیگری هدر رفت.


شوت مارکو رویس در دقیقه ۴۸ یکی از موقعیت‌های خوب آلمان بود که بوفون توپ را برگشت داد.


خدیرا هافبک ژرمن‌ها نیز در دقیقه ۵۴ موقعیت خوبی در شش‌قدم ایتالیا داشت که نتوانست کاری از پیش ببرد.


پرندلی سرمربی ایتالیا که خطر و حملات دامنه‌دار آلمان را بیش از پیش احساس می‌کرد دست به تعویض زد و دیامانتی را جایگزین آنتونیو کاسانو کرد.


در ادامه و در دقیقه ۶۰ ضربه آزاد مستقیم پشت محوطه جریمه ایتالیا برای ژرمن‌ها شکل گرفت که ضربه دیدنی مارکو رویس با واکنش استثنایی بوفون البته با کمک تیر دروازه به کرنر رفت.


بازی با برتری آلمان‌ها همراه بود و ایتالیا دل به ضد حملات بسته بود. در یکی از این‌ موقعیت‌ها، لاجوردی‌پوشان باز هم از غفلت مدافعان ژرمن‌ها استفاده کردند و مارکیسیو شوت دیدنی را روانه دروازه نویر کرد که با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه آلمان به بیرون رفت.


تعویض بواتنگ و حضور مولر در زمین آخرین تعویض یواخیم لو برای تغییر نتیجه بود.


آلمان همچنان حمله می‌کرد و ایتالیا در ضد حملات زهردار بود و در یکی دیگر از موقعیت‌های آتزوری، مارکیسیو در محوطه جریمه آلمان صاحب توپ شد اما نتوانست قدر این موقعیت را بداند و توپ را دور از دستان نویر و جارجوب دروازه آلمان به بیرون فرستاد.


فرصت‌های ایتالیا در ضد حملات یکی پس از دیگری به هدر می‌رفت. فرصت استثنایی گلزنی برای دی‌ناتاله هم در دقیقه ۸۱ شکل گرفت که این مهاجم ایتالیایی توپ را با فاصله اندک به خارج فرستاد.


آلمان‌ها در ادامه فرصت‌های خوبی را بر روی دروزاه ایتالیا ایجاد کردند و در یکی از موقعیت‌ها صاحب پنالتی شدند تا بالاخره مسعود اوزیل در دقیقه ۹۱ گلزنی کرد اما در نهایت این گل برای ژرمن‌ها ثمربخش نبود.


در نهایت ایتالیا با پیروزی در این بازی راهی فینال شد تا در این مرحله به مصاف اسپانیا برود.


دو تیم ایتالیا و اسپانیا در مرحله گروهی هم با هم دیدار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

سرزمین سرگرمی

سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:29 ::  نويسنده : داوود

برای دیدن تمام عکس های مسی به پایین را کلیک کنید.

                          

                                                    عکس

سرزمین سرگرمی

چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : داوود

UEFA Champions League : Josep Guardiola, Chelsea FC v Barcelona

        گواردیولا:برد رئال مادرید را تبریک می گویم.

سرزمین سرگرمی

چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:49 ::  نويسنده : داوود

گوارديولا: مورينيو بيشتر از من پول مي‌گيرد


سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا روز گذشته در حضور انبوهي از خبرنگاران حاضر در دفتر کار روسل قرارداد خود را براي يک سال ديگر رسماً تمديد کرد.


   به نقل از اسپورت کاتالونيا، جوزپه گوارديولا که پيش از اين خبر تمديد قراردادش با بارسلونا را از طريق روزنامه‌ها خوانده بود روز گذشته رسماً اين کار را انجام داد و به پيشنهاد 22 ميليون يورويي قطر پاسخ منفي داد.

گوارديولا تا پايان ساعت اداري 30 ژوئن سال 2012 در خدمت بارسلونا خواهد بود.

وي پس از تمديد قرارداد خود درباره مبلغ هيچ حرفي نزد، اما گفت: مطمئن باشيد که مورينيو بيشتر از من پول مي‌گيرد و به خاطر پول نيست که اکنون مرا در اين لباس مي‌بينيد.

گوارديولا درخصوص ديدارهاي حساس بارسلونا در هفته‌هاي آينده عنوان کرد: در شرايط فعلي فقط به لاليگا و بازي شنبه شب برابر رئال مايورکا فکر مي‌کنم. برايم بازي با آرسنال هيچ اهميتي ندارد. هر بازي در لاليگا براي ما در حکم يک بازي بزرگ است و نبايد به خاطر فضاي سنگين ليگ قهرمانان از لاليگا غافل باشيم.


سرزمین سرگرمی

 

UEFA Champions League : Josep Guardiola, Chelsea FC v Barcelona
Getty

سایت گل- در پایان دیدار 3شنبه شب ورزشگاه نوکمپ که با تساوی 2-2 دو تیم چلسی و بارسلونا و درنتیجه صعود چلسی به فینال همراه بود، پپ گواردیولا، مربی جوان بارسلونا، رسیدن آبی های لندنی به فینال را به آنها تبریک گفت. او حسرتی به خاطر بازی بازیکنانش نداشت

درپایان این بازی گواردیولا به خبرنگاران گفت:« ما 180 دقیقه استثنایی را پشت سرگذاشتیم. به نظر می رسد که امسال قرعه به نام ما نیفتاده بود.»

مربی جوان بارسا درمورد احتمال ادامه حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا گفت:« در روزهای آتی با ساندرو (روسل) صحبت خواهم کرد و تصمیم خواهیم گرفت که بهترین  چیز برای موسسه چیست.»

 

گواردیولا درمورد شرایط روحی و روانی اش بعد از این تساوی گفت:« غم بزرگی داریم. ما هرآنچه می توانستیم را برای صعود به فینال انجام دادیم. به چلسی به خاطر کار دفاعی اش تبریک می گوید. احساس می کنم که ما لغزیدیم، چون نتوانستیم به گل برسیم. ما برای رسیدن تا به این مرحله خیلی تلاش کردیم ولی دراینجا یا می بری و یا تیمی آید و تیم تو را حذف می کند. ما سه بازی خیلی خوب داشتیم ولی این کافی نبود. مقابل اینتر هم سختی زیادی کشیدیم. هرکاری انجام دادیم و برای نفوذ به داخل تیم حریف خیلی تلاش کردیم. گاهی وقتها فوتبال این چیزها را دارد؛ امسال سال ما نبود.»

مربی جوان بارسا درمورد واکنش هواداران حاضر در نوکمپ گفت:« مردم هم دیدند که ما چیزی کم نگذاشتیم و همه چیز خیلی زیبا بود. این حس را داشتم که برای صعود باید یک بازی غیرمنطقی و غیر عادی انجام می دادیم. گل رامیرس کارها را خراب کرد. درنیمه دوم و در دقایق پایانی کار به دعا کشیده بود و ما به دنبال گل بودیم ولی این اتفاق نیفتاد.»

گواردیولا ادامه داد: « سه شنبه شب هواداران مارا به جلو بردند.از آنها واقعا متشکرم. بازیکنان تیم غرق شدند و این دلداری خوبی برای هواداران و برای تشکر از آنها نبود. موضوعاتی است که از دست ما درمی رود. به چلسی به خاطر عملکرد خوب تدافعی اش تبریک می گویم.»

مربی جوان بارسا درمورد بازی مسی هم گفت:« ما اگر اینجا هستیم، به لطف مسی است.من به خاطر شجاعت او، واقعا تحسینش می کنم. ما در دمای ده درجه زیر صفر به پامپلونا رفتیم و مسی می خواست بازی کند. او از نظر رقابت الگوی خوبی برای تمام ماست. من هیچ شکی ندارم که همه ساعات سخت و بدی را پشت سرخواهیم گذاشت ولی این زیبایی این ورزش است. گاهی وقتها می خندی و گاهی وقتها این چنین ناراحت می شوی.»

 گواردیولا ادامه داد:« این غمگین ترین شب ما نیست. نمی دانم ولی چنین احساسی ندارم. من به تیم نگاه می کنم وفکر می کنم که به آنها چه بگویم؛ آنهایی که درشرایط بدی هستند ولی کلمه خوبی پیدا نمی کنم. من هیچ وقت این ایده را فراموش نمی کنم که این بخشی از بازی نیست. ما همه کاری رابرای بازگشت به جریان بازی انجام دادیم تابه پیروزی برسیم و سه شنبه، این اتفاق نیفتاد.»

مربی بارسا دربخش پایانی صحبتهایش که در روزنامه مارکا بازتاب یافت گفت:« در نهایت می بایست از طریق بازی مان به خواسته مان می رسیدیم و به نظرم ما کارمان را انجام دادیم ولی این کافی نبود. ما نتوانستیم به درون زمین حریف راه بیابیم وبه هر شیوه ای خلق فرصت می کردیم و نتوانستیم. همیشه به بازیکنانم می گویم که تهاجمی بازی کنید. بعد از گل اول هم متوقف نشدیم ولی گلی وارد دروازه مان شد. همیشه نمی توان همه چیز را باهم داشت.»

 

سرزمین سرگرمی

جمعه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 10:0 ::  نويسنده : داوود

57515145867525615365 مدل سفره هفت سین ایرانی

سال نوبر تمام بارسایی هامبارکباد

سرزمین سرگرمی

چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : داوود


 

 

رئال مادرید باز هم نتوانست نمایش خوبی در خانه حریفان داشته باشد و 2 امتیاز دیگر را در سانتاندر از دست داد



بازی در حالی آغاز شد که بر خلاف پیش بینی ها راموس و دیماریا از روی نیمکت بازی را آغاز کردند.در ابتدای بازی رئال مادرید به دلیل باخت هفته گذشته خود به لوانته تمرکز کافی را در بازی سازی نداشت و اکثر حملات تیم به جایی ختم نمیشد،تا این حد که در نیمه نخست با وجود برتری زیاد در مالکیت توپ هیچ شوتی راهی دروازه راسینگ نشد،در آغاز نیمه دوم خوزه کایخون که نمایش خوبی در نیمه نخست نداشت جای خود را به دیماریا داد،همین تعویض سمت راست تیم که در نیمه نخست بی جان و کم تحرک بود را به نقطه قوت تیم در فاز تهاجمی بدل کرد و دیماریا بارها و بارها خط دفاعی حریف را با شوت ها و سانتر های خود به خطر انداخت.
اشتباهات متعدد رونالدو از یک طرف و عدم هماهنگی لاس و آلونسو در میانه میدان از طرفی دیگر موجب شده بود که شاهد یک بازی خسته کننده از یاران مورینیو باشیم تا اینکه در اواخر بازی ورود هیگواین و مخصوصا کاکا جان تازه ای به تیم داد،در پانزده دقیقه پایانی شاهد حملات گسترده ای از طرف رئال مادرید و البته حرکات ناپسند بازیکنان راسینگ در اتلاف وقت و باز هم ادامه سریال تاخیر در رساندن توپ توسط جمع کنان بودیم.در دقیقه 87 ضربه کاشته رونالدو در محوطه جریمه راسینگ به دستان مدافع حریف برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

توماس رونكرو، كارشناس آس نگاهي به آخرين الكلاسيكو داشته و به مسائلي همچون يوفا، داوري ها و آينده رئال مادريد پرداخته است

هنر پلاتيني + هنر ويار

حالا مي فهميد كه ما خبرنگاران آس، هفت سال است كه به چه چيزي گلايه مي كنيم. يوفا (كه ويار هم در آن مشغول به كار است) فعلا برنامه اش اين است كه بارسا برنده شود و به همين علت چاره اي به جز كنار زدن رئال مادريد نبود. حالا تيكي - تاكا تبديل به تيكي - تقلب شده است. مشكل اين است كه همان طور كه مي خواهند كه جام ها را دو دستي تقديمشان كنند، پلاتيني و پروژه مخالفت با دوربيني شدن داوري هايش، هم مي خواهند به جهان اثبات كنند كه پايان عدالت چه معنايي دارد. در شبي كه هيگوائين يك گل عالي و سالم به ثمر رساند تا با توجه به زمان باقي مانده اميد به تيم برگردد، ده بليكر در يك اقدام عجيب خطاي كريستيانو را اعلام كرد (در حالي كه پيكه از پشت هلش داده بود). تا اميد ميليون ها هوادار رئال مادريد را نا اميد كند. مردود كردن اين گل به معناي كتمان يك حقيقت آشكار بود، حقيقت آشكاري كه مي گويد بارسا هر كاري بخواهد مي كند و در اين راه دست هاي زيادي هم از آنها حمايت مي كنند. اين مردود كردن، به مثابه نشان دادن يك قانون جديد در فوتبال جهان از سوي بارسلونا بود: هر جا كه نياز است، تئاتر بازي كنيد! درست است كه بارسلونا بازيكن بزرگي همچون مسي و ده بازيكن ديگر مثل پويول، ژاوي و مسي را دارد اما مطمئنا خودشان وقتي راه رسيدنشان به فينال را آناليز كنند، شرمنده مي شوند.

 

قانون بارسلونا

براي پدرم تاسف مي خورم كه اكنون هشتاد ساله است و متاسفانه نمي تواند كه فوتبال واقعي و بدون دروغ و كلك را ببيند. بچه هاي كوچك تر هم كم كم عادت كرده اند. براي آنها يقين شده كه دو نوع قانون وجود دارد، يكي براي بارسلونا و ديگري براي بقيه تيمها، پس بهتر است كه قيد رقابت را بزني و روي چيز ديگري تمركز كني. اما حالت نوبت فلورنتينوست كه كمي صدايش را بالا ببرد و به اين وضعيت اعتراض كند. رئال مادريد نبايد به اين شكل باشد، اين درست نيست...


 

ناكامي برابر تيم يازده نفره

مطمئنا اين بازي ها به گوارديولا فهماند كه يك جاي كار تيمش مي لنگد. پس از چهار الكلاسيكو، بارسا نتوانست كه تيم يازده نفره رئال مادريد را ببرد و تنها زماني كه تعداد بازيكنان رئال كمتر شد دست به كاري زدند. در شب گذشته نيز كه تئاتر بازيكنان بارسلونا تعليق شده بود و كوليناي بزرگ نيز در جايگاه ويژه حضور يافته بود، داور بلژيكي بازيكني را اخراج نكرد. البته او به هر حال يك گل سالم رئال را مردود كرد تا حسن ختام جالبي باشد براي وداعش از قضاوت. مثل اوربو، بوسكا، فريسك، اشتارك و ... نفرات ديگري كه پيش رو هستند. در سال 2006 در مرحله نيمه نهايي هم گل سالم شوجنگو را مردود كردند تا بارسلونا به فينال پاريس برسد و ميلان حذف شود. در فينال برابر آرسنال، اتوو روي يك صحنه افسايد گل تساوي را به ثمر رساند. در واقع دومين قهرماني چمپيونزليگ بارسلونا حاصل حمايت همه جانبه داوري ها بود. سومي هم در سال 2009 به دست اوربويي بدست آمد كه همه هنوز آن قضاوت كذايي از يادشان نرفته است. بعد از ان بود كه بچه هاي كوچك تر با خود پرسيدند: "اين واقعا همان تيمي است كه فوتبالش با عظمت ياد مي شود؟"


 

تشويق قهرمانانه
1200 هوادار رئال مادريد در نيوكمپ با همه وجود تيم را تشويق كردند. هر چند كه به شدت مورد بي احترامي قرار گرفتند و حتي به آنها آتش هم پرت شد. البته خيلي ها هم نتوانستند بليط پيدا كنند و وارد استاديوم شوند. به هر حال بايد سپاسگزار آنها بود...

آينده سفيد!
بيش از همه به رئال مادريدي بودن خودم افتخار مي كنم. چنين شبهايي ما را قدرتمند تر مي كنند، زنده باد رئال مادريد!


 

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 19:42 ::  نويسنده : داوود
 
بارسلونا اسپانیا به عنوان پردرآمدترین باشگاه اروپایی در فصل قبل انتخاب شد. این در حالی است كه میلان ایتالیا عنوان پرهزینه ترین باشگاه اروپایی را به خود اختصاص داد. به دنبال پایان لیگ های اروپایی پنج باشگاه به عنوان پردرآمدترین باشگاه ...
 

بارسلونا
بارسلونا اسپانیا به عنوان پردرآمدترین باشگاه اروپایی در فصل قبل انتخاب شد. این در حالی است که میلان ایتالیا عنوان پرهزینه ترین باشگاه اروپایی را به خود اختصاص داد.

به دنبال پایان لیگ های اروپایی پنج باشگاه به عنوان پردرآمدترین باشگاه های اروپایی انتخاب شدند که فهرست آنها به ترتیب زیر است:

١ بارسلونا اسپانیا با ٠٠٠/٠٠٠/٢٧ میلیون یورو درآمد

٢ بلاکبرن رورز انگلیس با ٠٠٠/۶۵٠/١٩ میلیون یورو درآمد

٣ شالکه آلمان با ٠٠٠/٢۵٠/١٨ میلیون یورو درآمد

۴ ساندرلند انگلیس با ٠٠٠/٠٠٠/١٨ میلیون یورو درآمد

۵ جنوای ایتالیا با ٠٠٠/۵٠٠/١۶ میلیون یورو درآمد

در طرف مقابل هم پنج باشگاه به عنوان پرهزینه ترین باشگاه های اروپایی در فصل قبل انتخاب شدند که عبارتند از:

١ میلان ایتالیا با ٠٠٠/٠٠٠/٣۵ میلیون یورو هزینه

٢ بایرن مونیخ ایتالیا با ٠٠٠/٣٠٠/٢۶ میلیون یورو هزینه

٣ منچستر یونایتد انگلیس با ٠٠٠/٣٠٠/١٩ میلیون یورو هزینه

۴ لیورپول انگلیس با ٠٠٠/٠٠٠/١٨ میلیون یورو هزینه

۵ فنرباغچه ترکیه با ٠٠٠/٠٠٠/١٧ میلیون یورو هزینه

سرزمین سرگرمی

دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 15:55 ::  نويسنده : داوود

پلاتيني:فوتبال محبوبيتش را مديون ناداوري‌هاست! 
 

ميشل پلاتيني استفاده از دوربين روي خط دروازه را باعث کاهش محبوبيت فوتبال در بين هواداران دانست.


 

     موضوع استفاده از تکنولوژي براي کمک به داوران پس از جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي بار ديگر به طور جدي مطرح شد و البته موافقان و مخالفان زيادي درباره‌ي اين موضوع اظهارنظر کردند. رئيس يوفا يکي از کساني است که استفاده از دوربين روي خط دروازه را باعث کاهش جذابيت و هيجان فوتبال مي‌داند و معتقد است اين مساله مي‌تواند به کاهش محبوبيت اين رشته‌ي پرطرفدار در بين علاقمندان بينجامد.

ميشل پلاتيني در گفت‌وگو با مجله‌ي اکيپ درباره‌ي اين موضوع گفت: استفاده از ويديو و فيلم بازي در شان فوتبال نيست. فکر مي‌کنم تصميم گيري توسط يک انسان [داور] انجام شود، خيلي بهتر است. فوتبال به لطف ارزش‌هاي انساني‌اش محبوب‌ترين رشته‌ي ورزشي در سراسر دنياست. اگر شان و جايگاه آن به يک پديده‌ي تجاري و تبليغاتي تنزل پيدا کند، محبوبيتش کاهش خواهد يافت.

موضوع استفاده از دوربين روي خط دروازه زماني شکل جدي‌تري به خود گرفت، که در جريان ديدار سنتي و حساس آلمان و انگليس در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي در حالي که انگليس 2 بر يک عقب بود، گل صحيح فرانک لمپارد توسط کمک داور ديده نشد. تصاوير تلويزيوني نشان مي‌داد که توپ نزديک به 40 سانتي‌متر درون دروازه بود.

پلاتيني همچنين در اظهارنظري جالب گفت: فوتبال محبوبيتش را مديون ناداوري‌ها و بي عدالتي‌هاست! مي‌بينيد در مجالس از جام جهاني 1982 حرف مي‌زنند يا از "هندبال" تيري آنري که باعث حذف و نرفتن ايرلند به جام جهاني اخير شد. دست مارادونا و گل معروف او هم زاده‌ي همين اشتباهات و ناداوري‌ها بوده است. فوتبال رشته‌اي است که نکات منفي و بي عدالتي‌اش را هم همه دوست دارند.

سرزمین سرگرمی

دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 15:53 ::  نويسنده : داوود

بيلسا جانشين گوارديولا مي‌شود 
 

مديرعامل باشگاه بارسلونا با صراحت مقابل جمع کثيري از خبرنگاران گفت: گزينه جانشين گوارديولا در آينده کسي نيست جز بيلسا.


 

    به نقل از آس اسپانیا، مارسلو بیلسا سرمربی کنونی تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو که سابقه مربی‌گری در چند باشگاه آرژانتینی و آمریکایی همچنین اسپانیول و تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی را در کارنامه خود یدک می‌کشد با الساندرو روسل مذاکره داشته و حتی وکیل خود را در هفته گذشته دو بار به دفتر روسل فرستاده است.
روسل معتقد است که در سال ۲۰۱۳ بهترین گزینه برای جانشینی گواردیولا مارسلو بیلسا است و تا آن موقع نباید گواردیولا را از دست بدهد.
مدیرعامل باشگاه بارسلونا بر این باور است که بارسلونا حتی اگر امسال هم با گواردیولا به همه قهرمانی‌ها دست پیدا کند نیاز به تغییر کادر فنی و تیم مربی‌گری خود دارد.
سیاست باشگاه بارسلونا پیش از این نیز بر همین منوال بوده و فرانک ریکارد در روزگاری که موفقیت‌های چشمگیری را با تیمش تجربه می‌کرد جای خود را به گواردیولا مربی نه چندان شناخته شده و قابل اطمینان کاتالونیایی داد.

سرزمین سرگرمی

دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : داوود

تابارس بهترين مربي ملي فوتبال سال 2011 جهان 
 

فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال 'اسکار تابارس ' سرمربي اروگوئه را به عنوان بهترين مربي تيم هاي ملي جهان در سال 2011 انتخاب کرد.


 

     تابارس که در جام جهانی 2010 اروگوئه را به مقام چهارمی رساند امسال موفق شد شاگردانش را برای رسیدن به مقام قهرمانی کوپا آمریکا هدایت کند تا بالاتر از'' ویسنته دل بوسکه'' و'' یواخیم لو'' مربیان اسپانیا و آلمان در صدر جدول رده بندی بهترین مربیان سال قرار بگیرد.

دل بوسکه که سال گذشته با رساندن اسپانیا به عنوان قهرمانی جام جهانی به عنوان بهترین مربی سال نیز انتخاب شده بود امسال در رده دوم این جدول ایستاده است و لو در مکان سوم قرار دارد.

اسامی 10 مربی ملی برتر جهان در سال 2011 به شرح زیر است:

1 اسکار تابارس - اوروگوئه - 200 امتیاز

2 ویسنته دل بوسکه - اسپانیا - 186 امتیاز

3 یواخیم لو - آلمان - 169 امتیاز

4 برت فن مارویک - هلند - 81 امتیاز

5 آلبرتو زاکه رونی - ژاپن - 24 امتیاز

6 فابیو کاپلو - انگلیس - 23 امتیاز

7 مارتین اولسن - دانمارک - 20 امتیاز

8 سزار فاراس - ونزوئلا - 12 امتیاز

8 - جیووانی تراپاتونی - ایرلند - 12 امتیاز

10 اسلاون بیلیچ - کرواسی - 11 امتیاز

سرزمین سرگرمی

دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : داوود

نگاهي به 10 ورزشکار پردرآمد سال 2011 جهان 
 

درحالي که بسياري معتقدند ‏فوتباليست‌هاي مطرح جهان بيشترين درآمد را دارند اما آنها در بين 10 ورزشکار پردرآمد سال 2011 تنها سه نماينده دارند. اين در حالي است که يک گلف باز با درآمد سالانه 75 ميليون دلار در صدر است.


 

  در این فهرست 10 نفره نام فوتبالیست‌های نامداری چون "لیونل مسی"، "کریستیانو رونالدو" و "دیوید بکهام" دیده می‌شود که درآمدشان کمتر از ورزشکاران ثروتمندی است که در بسکتبال، گلف و تنیس فعال هستند. اسامی 10 ورزشکار پردرآمد سال 2011 به شرح زیر است:

10- لیونل مسی
درآمد: 32.3 میلیون دلار، رشته ورزشی: فوتبال، سن: 24 سال
بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2011 هم عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت. او در 55 بازی 53 گل به ثمر رساند و ‏‏24 پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد. او همچنین عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لیگ قهرمانان سال 2011 را نیز از آن خود ‏کرد و با بارسا جام قهرمانی را بالای سر برد. او سالانه 16 میلیون دلار از بارسا دستمزد دریافت می‌کند و 16 میلیون دیگر را نیز ‏از تبلیغات و مارکتینگ بدست می‌آورد.

9- میشاییل شوماخر
درآمد: 34 میلیون دلار، رشته ورزشی: فورمول یک، سن: 42 سال
قهرمان هفت دوره رقابت‌های فورمول یک جهان بار دیگر با تیم مرسدس به صحنه این رقابت‌ها بازگشت، البته بازگشت او چندان طبق ‏برنامه پیش نرفت و نتوانست عنوانی بهتر از نهمی کسب کند. با این حال با هفت عنوان قهرمانی، 91 پیروزی و 68 بار قرار گرفتن ‏در خط نخست کمتر کسی می‌تواند شایستگی‌های بهترین راننده فورمول تاریخ را زیر سئوال ببرد. 

 

 8- الکس رودریگز
درآمد: 35 میلیون دلار، رشته ورزشی: بیسبال، سن: 36 سال
در سال 2000 الکس رودریگز با امضای قراردادی به ارزش 252 میلیون دلار به پردرآمدترین بازیکن بیسبال تاریخ جهان مبدل ‏شد. رودریگز که یکی از بزرگترین بازیکنان بیسبال جهان محسوب می‌شود چندین عنوان قهرمانی جهان کسب کرده است. او در ‏سال 2007 قراردادی 10 ساله به ارزش 275 میلیون دلار با تیم "نیویورک یانکیز" به ثبت رساند و رکورد قبلی خود به عنوان ‏پردرآمدترین بازیکن بیسبال تاریخ را شکست.

 

7- کریستیانو رونالدو
درآمد: 38 میلیون دلار، رشته ورزشی: فوتبال، سن: 26 سال
کاپیتان تیم ملی پرتغال و ستاره باشگاه رئال مادرید دومین بازیکن پردرآمد فوتبال جهان است. سال گذشته او در 54 بازی با پیراهن ‏رئال موفق شد 53 گل به ثمر برساند و عنوان آقای گلی لالیگا را از آن خود کند. رونالدو بخش اعظمی از درآمد خود را از تبلیغات ‏کسب می‌کند.

 

6- دیوید بکام
درآمد: 40 میلیون دلار، رشته ورزشی: فوتبال، سن: 36 سال
پردرآمدترین فوتبالیست جهان در سن 36 سالگی است و به نظر می‌رسد به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک می‌شود اما این پایان ‏دیوید بکام نیست. بعد از قرارداد پر سود پنج ساله بکهام با لس آنجلس گلکسی به نظر می‌رسد او قصد دارد فوتبالش را در فرانسه با ‏پاریسن ژرمن ادامه دهد. گفته می‌شود پاریسن ژرمن دستمزد ماهانه 700 هزار پوند را برای او در نظر گرفته است. ستاره ‏انگلیسی بیشترین درآمد را از تبلیغات و مارکتینگ دارد و با توجه به اینکه المپیک 2012 نیز در لندن برگزار می‌شود بکهام بدون ‏شک میلیون‌ها دلار دیگر نیز به جیب خواهد زد.

5- فیل میکلسون
درآمد: 46.5 میلیون دلار، رشته ورزشی: گلف، سن: 41 سال
با چهار عنوان بزرگ قهرمانی فیل میکلسون یکی از ستاره‌های گلف به حساب می آید. او در رده دومین گلف باز پردرآمد جهان ‏قرار دارد و به واسطه شهرت خود در این ورزش قراردادهای تبلیغاتی هنگفتی به امضا رسانده است.

4- راجر فدرر
درآمد: 47 میلیون دلار، رشته ورزشی: تنیس، سن: 30 سال
راجر فدرر مرد شماره 4 تنیس جهان با 67 عنوان قهرمانی، 16 گرند اسلم و حتی یک مدال طلا در تنیس دو نفره المپیک بدون ‏شک یکی از بهترین تنیسورهای تاریخ به حساب می ‌ید. فدرر رکورددار بیشترین مدت زمان حضور در صدر رنکینگ بهترین ‏تنیسورهای جهان است. او در 237 هفته پشت سر هم و در مجموع 285 هفته مرد شماره یک تنیس جهان بوده است. این تنیسور باتجربه در 23 ‏فینال رقابت‌های گرند اسلم حضور داشته (که 10 تای آنها پشت سر هم بوده) و در 16 تای آنها به عنوان قهرمانی رسیده است. این ‏تنیسور سوئیسی از سال 2005 تا 2010 در 18 فینال گرند اسلم از بین 19 رقابت گرند اسلمی که برگزار شده حضور داشته است.

 

3- لبرون جیمز
درآمد: 48 میلیون دلار، رشته ورزشی: بسکتبال، سن: 27 سال
حتی پس از انتقال جنجالی به "میامی هیت"، لبرون جیمز هنوز یکی از محبوب‌ترین بسکتبالیست‌های ‏NBA‏ محسوب می‌شود. جیمز ‏هم اکنون یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال دنیا محسوب می‌شود و با کمپانی‌های بزرگ قرارداد دارد. با وجود اینکه لبرون جیمز، ‏"کریس بوش" و دواین وید ستاره های میامی نتوانستند با این تیم در سال 2011 به عنوان قهرمانی ‏NBA‏ دست یابند اما هواداران این ‏تیم هنوز معتقدند میامی بزودی یک عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد.

 

2- کوبی برایانت
درآمد: 53 میلیون دلار، رشته ورزشی: بسکتبال، سن: 32 سال
کوبی برایانت با پنج عنوان قهرمانی در لیگ بسکتبال آمریکا،  13 بار قرار گرفتن در بهترین تیم منتخب سال ‏NBA، امتیاز آورترین بازیکن سال ‏‏2008 و یک فهرست بلند بالا از افتخارات یکی از بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ ‏NBA‏ محسوب می‌شود. کوبی که از سال 1996 در ‏لس انجلس لیکرز بازی می‌کند، اکنون به سال‌های آخر بسکتبال خود نزدیک می‌شود.

1- تایگر وودز
درآمد: 75 میلیون دلار، رشته ورزشی: گلف، سن: 35 سال
بعد از سال 2009 که رابطه خانوادگی وودز با همسرش، موفقیتش در گلف در کل زندگی او دچار افت محسوسی شد درآمد او نیز ‏به شدت کاهش پیدا کرد. از آن زمان به بعد وودز قرارداد تبلیغاتی معتبری امضا نکرده است و در آمدهای او در طی دو سال اخیر ‏‏50 میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

سرزمین سرگرمی

دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : داوود

تيم فوتبال استيل آذين درآستانه سقوط به ليگ دو
 

مديرعامل باشگاه استيل آذين سمنان به دليل قطعي شدن کسر 12 امتياز از تيم فوتبال اين باشگاه و احتمال سقوط سرخپوشان سمناني به مسابقات فوتبال ليگ دسته دوم از سمت خود کناره گيري کرد.


 

    به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه کسر 12 امتیاز از تیم فوتبال استیل آذین توسط فیفا قطعی شد، این تیم در خطر سقوط به لیگ دسته دوم قرار گرفته است.

براساس این گزارش، پرداخت نشدن 20 هزار فرانک سوئیس جهت هزینه مختومه شدن پرونده دادرسی باشگاه استیل آذین در کمیته انضباطی فیفا، تیم فوتبال این باشگاه را با خطر جدی سقوط به دسته دوم مواجه کرده است.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه استیل آذین به دنبال وقوع این مشکلات  از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد تا مشکلات سرخپوشان سمنانی بیش از پیش شود.

کسر 12 امتیاز از تیم فوتبال استیل آذین به دلیل شکایت مربیان هلندی است که پیش از این هدایت سرخپوشان را برعهده داشتند اما مطالبات مالی‌شان به موقع پرداخت نشده بود.

استیل آذین سمنان در حال و در پایان نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول با کسب 10 امتیاز و کسر 2 امتیاز قعرنشین گروه "الف" این مسابقات است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:, :: 20:53 ::  نويسنده : داوود

 بی جنبه های قرمز


0.gif 
 

33.gif 
 

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, :: 20:40 ::  نويسنده : داوود

 

رفتم مغازه میگم آقا مرگ موش میخوام،میگه برای موش های خونتون میخواین،
پَ نَ پَ میخوایم بریزیم تو خورشتمون خوش رنگ شه !

....::::::::....

سوار تاکسی شدم.یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟
میگه اذییتتون میکنه!پـــــــَ نَ پــــــــَ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!

....::::::::....

رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تارف می کنم،
طرف برداشته میگه فاتحه است دیگه نه؟پـَـَـ نَ پـَـَـــ م خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم!

....::::::::....

رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه؛میگه: میخوای ببریشون؟
پَــ نَ پَـــ اومدم کتابارو بهت توصیه کنم بخونی، میانگین ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا

....::::::::....

رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،
مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟میگم: پَــ نَ پَـــ همین جا میخورمش

....::::::::....

 

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه،
یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟
پَـــ نَ‌‌ پَـــ من می‌خوام لیس بزنم...

....::::::::....

با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف 40 متری نوبتم شده
یارو میگه نون می خوای ؟پَـــ نَ پَـــ تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم

....::::::::....

تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید،یارو میپرسه دزد بود؟
میگم پـَـَـ نَ پَــــ رفیقم بود اومده بود امانتیش رو پس بگیره، فقط خواست هیجانش بیشتر باشه

....::::::::....

دارم از گرما میمیرم ، خودمو مثله چی دارم باد میزنم ،
بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟؟
پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم

....::::::::....

به یارو راننده میگم..آقا اگه میشه یكم سریعتر..الان هواپیما میپره...
میگه..بسلامتی مسافرین؟.....پَــ نَ پَـــ...فندك هواپیما دیشب دستم جامونده....میرم بدم به رانندش

....::::::::....

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین
یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟
میگم پــــَ نه پــــــَ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه

....::::::::....

رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟
پَـــ نه پَـــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه

....::::::::....

رفتم سم بخرم واسه سوسك یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
پَـــ نَ پَـــ میخوام شكنجش كنم ازش اعتراف بگیرم!!!

....::::::::....

رفتیم رستوران ، میگم 2تا جوجه لطفا ،
میگه جوجه کباب؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز

....::::::::....

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر .
میگه گرفتم وصل کنم؟
... پـَــ نَ پَـــ فوت کن , قطع کن

....::::::::....

به مامانم میگم من میرم کارواش،
میگه ماشینم میبری؟
میگم پَـــ نَ پَــــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم
 

....::::::::....
مگس کش دستمه.
مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن

....::::::::....

رفتم دکتر میگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه!
بعد از 10 دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم!!!!

....::::::::....

زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن...
میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟
میگم پـَــــــ نَ پـَــــ مرکز نخبگان ایران

....::::::::....

بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
پَـــ نَ پَـــ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!!!

....::::::::....

رفتم واسه استخدام,یارو میگه اومدی واسه استخدام؟
پ ن پ اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم!

....::::::::....

دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم .
میگه شما سوال داری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری ...
 

....::::::::....
رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم
بابام میگه از تو کمد برداشتی؟
پَـــــ نَ پـَــــــ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم

....::::::::....

به استاد میگم لطفا كمكم كنید دارم مشروط میشم
میگه نمره میخوای
گفتم پَـــــ نَ پَــــــ... نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاكی كه باید بریزم تو سرم میخوام!

سرزمین سرگرمی

سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, :: 18:17 ::  نويسنده : داوود

             به وبلاگ های زیر هم یک سری بزنید

 

سرزمین سرگرمی

http://www.sarzaminsargarmi.persianblog.ir/

سرزمین سرگرمی

http://sarzaminsargarmi.loxblog.com

تاریخ

                                     http://www.aseman59.mihanblog.com

سرزمین سرگرمی

سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, :: 17:58 ::  نويسنده : داوود

مطلبی راجب لیونل مسی

   از سال 2005 كه برای همه جهانیان و علاقه مندان به فوتبال به عنوان چهره یی تاثیرگذار در چمن سبز شناخته شد، روز به روز پیشرفت كرده و هر روز بهتر از روز قبل، هر فصل باتجربه تر از فصل قبل، گل هایی كه در طول این سال ها به ثمر رسانده هر كدام ارزش و اهمیت زیادی داشته و دارند و در غالب موارد باعث شده اند تیمش شرایط متفاوتی را پس از گلزنی اش تجربه كند. این آرژانتینی ریزنقش كه مدت ها در سنین كودكی و نوجوانی با بیماری صعب العلاجی دست و پنجه نرم می كرد حالایكی پس از دیگری با بارسلونا قهرمانی ها را درو می كند.حالاجایزه بهترین بازیكن سال فیفا هم در دستان كوچك لیوی جوان است. او بی شك یكی از تاثیرگذارترین فوتبالیست های سال 2009 در اروپا و جهان بوده، چه در رقابت های باشگاهی، چه در بازی های مقدماتی جام جهانی. پس از دریافت این جایزه مهم گفت وگوی جالب و هیجان انگیز او را با سایت اختصاصی فیفا می خوانید.
    
    -لیونل، این سومین باری است كه در هیات داوران فیفا نامزد كسب جایزه بهترین بازیكن سال می شوی و خب باید تبریك گفت كه امسال توانستی عنوان نخست را تصاحب كنی. وقتی نام تو را خواندند چه احساسی داشتی؟
    
    خیلی خوشحال شدم. واقعیت همین است كه حسابی هیجان زده شدم. خیلی جالب و لذت بخش است كه در میان همه دوستان، هم تیمی ها و مربی تیم ات باشی و با آنها این خوشحالی را جشن بگیری.البته این واقعیت دلچسب را نباید فراموش كنید كه من اولین آرژانتینی هستم كه توانستم این دو جایزه را در طول یك سال كسب كنم.
    
    -به نظرت چه كسی جز تو این شایستگی را داشت كه جایزه فیفا را تصاحب كند؟
    
    من فكر می كنم هر یك از بازیكنان بارسا استحقاق داشتن این جایزه را دارند چراكه امسال هر كاری كه از دست شان برمی آمده، انجام دادند و تمام قهرمانی ها را به نام بارسا ثبت كردند، پس شایستگی این عنوان را دارند.
    
    -تو امسال با بارسلونا در همه رقابت ها قهرمانی را تجربه كردی، از آن طرف تمام عناوین شخصی را كه یك بازیكن می تواند به نام خود ثبت كند، به دست آوردی.سال 2009 را چطور ارزیابی می كنی؟
    
    همه چیز خیلی عالی بود و انرژی مثبت زیادی دارم. ما همه چیز را به دست آوردیم: همه آنچه برای یك تیم قابل تصاحب بود و خودم هم توانستم از بعد شخصی عناوینی را در كارنامه بازیگری ام ثبت كنم كه شاید كمتر كسی توانسته آن را به دست بیاورد. تنها چیزی كه می توانم بگویم و باید آشكار بگویم این است كه از همه این اتفاقات خیلی خیلی خوشحالم و معتقدم هیچ یك از این اتفاقات بدون همكاری تیمی امكان پذیر نبود. برای این اتحاد و همكاری ارزش زیادی قائلم.
    
    -آیا در این میان چیزی هم باقی مانده كه بخواهی به این مجموعه اضافه كنی؟
    
    خب فكر می كنم فینال لیگ قهرمانان با منچستر جزء آن خاطراتی است كه باید همیشه در خاطرات سال 2009 همه ما باقی بماند. تمام جزییات این بازی حساس را به خاطر دارم و گلی كه به ثمر رساندم.
    
    -در كنار تو ژاوی و اینیستا هم نامزد كسب این جایزه شده بودند، در عین حال مربی تیم های جوانان بارسلونا بابت عملكرد خوبش در سال 2009 در لیست فیفا بود.
    
    باشگاه بارسلونا به عنوان یك باشگاه موفق با بازیكنان بااستعداد و مربیان توانمند شناخته شده. همه ما به شكلی تلاش می كنیم بهترین باشیم.
    
    -سال خارق العاده و عجیبی را با بارسلونا داشتی. از دیدگاه شخصی ات نقطه عطف سال 2009 چه بود؟
    
    هیچ شكی نیست كه امسال سال خاصی برای همه ما بود و خب من به اندازه كافی خوش شانس بودم كه بتوانم در كارنامه فوتبال حرفه یی ام عناوین و افتخارات مهمی ثبت كنم. هنوز خیلی جوان هستم و سال های زیادی در پیش دارم ،می توانم تجربیات بیشتری كسب كنم و همین می تواند باعث رشد و پیشرفت من بشود.
    
    - در چهار بازی از پنج فینال بارسلونا در سال 2009، برای تیم ات گلزنی كردی. هیچ شكی نیست كه تو همیشه موقعیت های خوب و عجیبی به دست می آوری كه می توانی منجر به گل هایی سرنوشت ساز بكنی؟
    
    خب واقعاً نمی دانم چه جوابی باید بدهم. خوش شانس بوده ام كه توانسته ام در فینال ها گلزنی كنم. این درست است، اما قبول كنید گلزنی های من هم حاصل یك كار تیمی است. من فقط این موقعیت ها را به گل تبدیل كردم.
    
    - بیا راجع به 2010 حرف بزنیم. چه آرزوهایی برای این سال داری؟
    
    سال 2010 می تواند سال بسیار مهمی برای ما باشد، به دلایل زیادی: اولینش اتفاق مهم جام جهانی است كه آرزویم این است كه با آرژانتین قهرمان این تورنمنت شوم. دوم اینكه باید با بارسا قهرمان لالیگا و اروپا بشویم. البته همه اینهایی كه گفتم اصلاً آسان نیستند و شاید قبل از این هم كمتر اتفاق افتاده، اما ما به اندازه كافی قدرتمند و باانگیزه هستیم كه بتوانیم از پس اش بربیاییم.
    
    فیفاگالا
    1- در پایان رای گیری از كاپیتان ها و مربیان 147 عضو فیفا لیونل مسی با 1073 امتیاز بالاتر از كریستیانو رونالدوی 352 امتیازی و ژاوی 196 امتیازی اولین آرژانتینی صاحب عنوان بهترین بازیكن جهان نام گرفت.
    
    2- در حاشیه مراسم، فیفاپرو (سازمانی متشكل از بازیكنان حرفه یی) تیم سال را انتخاب كرد. كاسیاس، ویدیچ، تری، آلوس، اورا، ژاوی، اینیستا، جرارد، كریس رونالدو، مسی و تورس تركیب آرمانی سال جاری میلادی را تشكیل دادند.
    
    3- پرنسس «رانیا» ملكه اردن به دلیل نقش آفرینی در پروژه گل (برنامه یی برای گسترش فوتبال در كشورهای عقب افتاده و ارتقای سطح بازی پدیده ها) نشان موسوم به «جایزه رئیس» را دریافت كرد.
    
    4- الیسه همسر سر بابی رابسون فقید روی سن رفت تا به نمایندگی از اسطوره دوست داشتنی فوتبال انگلیس جایزه «بازی جوانمردانه» را در دست بگیرد.
    
    5- گل كریس رونالدو در بازی مرحله یك چهارم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو زیباترین گل سال نام گرفت و به این ترتیب اعجوبه پرتغالی به دلیل گلزنی از فاصله 40 یاردی اولین صاحب جایزه پوشكاش نام گرفت.
    
    6- آرای مربیان تیم های بزرگ هم جالب توجه بود. در شرایطی كه دیه گو مارادونا، مسی را قابل ندانست و به ترتیب دروگبا، رونی و زلاتان ابراهیموویچ را برگزید، كارلوس كرش سرمربی و سیمائو سابروسا كاپیتان تیم ملی پرتغال سایر گزینه ها را به كریستیانو رونالدو ترجیح دادند.
    
    7- به دلیل درآمدزایی، پوشش مناسب رادیویی و تلویزیونی، حضور برترین بازیكنان جهان، فروش منصفانه حق پخش، رعایت استانداردهای لازم در حفظ و نگهداری ورزشگاه ها، احترام به خبرنگاران، رعایت نظم و هماهنگی با «فیفادی»، لالیگا برترین لیگ دنیا نام گرفت.

سرزمین سرگرمی

جمعه 20 آبان 1390برچسب:, :: 11:4 ::  نويسنده : داوود

حرکت بد و جالب شیس رضایی و نصرتی در کل دنیا پخش شده و مشهور شده است این دو فوتبالیست بترتیب شیس رضایی به مبلغ 200میلیون تومان جریمه و نصرتی به 300میلیون تومان جریمه شده اند و تا 4 جلسه از فوتبال محروم شده اند و این کار دو بازیکن در کل تاریخ ثبت شد و کار این دو بازیکن جهانی شد و فعلا پرسپولیس به فکر اخراج کردن این دو بازیکن هست. حکایت از این حرکت : یارو میره تو پرسپولیس بعد ازش می پرسن چه نقشی یا پستی در بازی داری میگه شادی بعد از گل.(( هه هه هه.))

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 5 آبان 1390برچسب:, :: 19:45 ::  نويسنده : داوود

دختره داشته بافتنی میبافته میبینن هر دفعه ای یک بوئی هم میاد ، میپرسن پس این بو چیه ، میگه مامانم گفته یکی زیر میبافی یکی رو یکی ول میکنی

---------------------------------------------------------------

ملا یه نفر رو تو خیابون دید و پرسید: شما علی پسر ممدآقا پاسبان نیستی که توی کرج سر کوچه چراغی مأمور بود؟ پسر گفت: چرا!؟ ملا گفت: ببخشید! پس حتما عوضی گرفتم

---------------------------------------------------------------

به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه یخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است

---------------------------------------------------------------

نکته زمخت و نه چندان ظریف : هیچ وقت به رسانه ها کاملا اعتماد نکنید ، میدونید چرا ؟ چون اگر تبلیغات ماهواره را ملاک قرار بدهیم، مردم ایران کچل‌های چاقی هستند که ناتوانی جنسی دارند و می‌خواهند یک هفته‌ای ویزای کانادا بگیرند و اگر تلویزیون داخلی را ببینید خلاصه خبرهای صدا و سیما این است : باور کنید اوضاع در همه جای دنیا از ایران بدتر است

---------------------------------------------------------------

شوتیه عینكش را دور دستش می چرخونه بعد میزنه چشمش، سرش گیج میره میخوره زمین هوا میره ، نمیدونی تا کجا میره

---------------------------------------------------------------

پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه

---------------------------------------------------------------

از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!

---------------------------------------------------------------

حکمتی برای فهیمان : یارو داشته دنبال جای پارك می گشته اما پیدا نمی كرد! در همون حال گشتن به خدا میگه: خدایا اگه یه جای پارك برام پیدا كنیا من نماز می خونم، روزه می گیرم كه یه دفعه یه جای پارك می بینه و به خدا می گه! خدا جون نمی خوادخودم پیدا كردم

---------------------------------------------------------------

رئیس: خجالت نمی‌كشی تو اداره داری جدول حل می‌كنی؟ كارمند: چكار كنیم قربان، این سروصدای ماشینها كه نمی‌ذاره آدم بخوابه!

---------------------------------------------------------------

این جریان واقعی است : یکی از دوستان دکتر تعریف میکرد برای یه بنده خدائی شیاف تجویز کردم ، یارو رفت و یکهفته بعد اومد گفت آقای دکتر حالم خوب نشد بدتر هم شدم گفتم چرا ، گفت نمیدونم تا این کپسول ها که دادین را میخورم دلم آشوب میشه

---------------------------------------------------------------

غضنفر می‌میره می‌ره اون دنیا، ازش می‌پرسن چی شد مُردی؟ میگه داشتم شیر می‌خوردم ! میگن: شیرش فاسد بود؟ میگه نه بابا، گاوه یهو نشست

---------------------------------------------------------------

نصیحت یه شوهر به زنش: هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش…

بی توجه از بغلش رد شو… این کار از صدتا فحش براش بدتره

---------------------------------------------------------------

طرف یه تیکه آشغال می پره  تو چشمش . می ره جلوی آینه  تو چشش فوت میكنه. خانمش بهش میگه دیوونه تو فوت نكن بذار اون فوت كنه!

---------------------------------------------------------------

به مشنگه میگن اگه یه دختر بهت پا بده چی کار می کنی؟ میگه خوب میدمش به یه جانباز!

---------------------------------------------------------------

یه روزی از طرف دامپروری میرن گاوداریه یه بابایی. میگن شمابه گاواتون چی میدی میخورن. میگه پوست هندونه، طالبی و ... دویست هزار تومن جریمش میكنن. چند ماه دیگه دوباره میان می پرسن چی میدی میخورن یارو می ترسه میگه: چلوكباب، چلومرغ، و ... اینبار دویست و پنجاه هزار تومن جریمش میكنن. میرن چند وقت دیگه میان میگن چی میدی میخورن؟ میگه والا نمیدونم پولشو میدم خودشون میرن میخرن می خورن!

---------------------------------------------------------------

یه پیرمرد چاخانه داشته خاطره تعریف میکرده، میگه: ما سال چهل و نه با دو نفر دعوامون شد، ‌البته سال چهل و نه که مثل الان نبود دو نفر خیلی بود

---------------------------------------------------------------

به یکی میگن با ارّه برقی 100 تا درخت قطع کن ، 96 تا قطع میکنه خسته میشه. بهش میگن پاشو روشنش کن 4 تا دیگه بیشتر نمونده ، میگه مگه روشنم میشه

---------------------------------------------------------------

یارو داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم منو گرفت و خورد
دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!!
یارو میگه: ای بابا، کدوم زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی

---------------------------------------------------------------

به یکی میگن اگه تو دریا کوسه بهت حمله کنه چکار می کنی؟ می گه می رم بالای درخت .می گن : تو دریا که درخت نیست یارو می گه: مجبورم می فهمی ؟ مجبورررررم

---------------------------------------------------------------

یکی از این جوون های مغز قاطی پارچه می بره خیاطی می گه آقا اینو واسم کت شلوار بکن فردا نیام بگی سوزنم شکست چرخم خراب شد حال نداشتم اصلا پدر سگ بده نمی خوام بدوزی

---------------------------------------------------------------

از یکی میپرسن فرق کچل با هواپیما می دونی چیه؟ میگه بابا ما سرمون میشه کچل که اصلا فرق نداره هواپیما هم نکته انحرافی است

---------------------------------------------------------------

مشتری: این کت چنده؟
فروشنده: ۱۰۰ هزار تومان
مشتری: وای! اون یکی چنده؟
فروشنده: وای وای!!


---------------------------------------------------------------

یارو سکه میندازه صندوق صدقات ٬ سوارش میشه

---------------------------------------------------------------

دو تا تنبل دراز كشیده بودند یكیشون داشته خمیازه میكشیده اون یكی میگه داداش تا دهنت بازه لطفا این اصغر ما رو هم صدا كن

---------------------------------------------------------------

عروس میره گل بچینه ، شهرداری میگیرتش

---------------------------------------------------------------

طرف خودشو میمالیده به سپر ماشین ! میگن چی کار میکنی بابا, میگه دارم اوقاتمو سپری میکنم

---------------------------------------------------------------

یکی زنگ میزنه 118 میگه شماره غضنفر رو دارید یارو میگه نه ، میگه پس من میگم تو یادداشت كن داشته باشی

---------------------------------------------------------------

به یارو میگن ۱۲ امام رو میشناسی؟ میگه آره. میگن خوب نام ببر؟ میگه اونجوری که نه. اگه ببینمشون میشناسم

---------------------------------------------------------------

اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش... داره به قیافه تو می خنده

---------------------------------------------------------------

غضنفر میره برای عضو شدن تو بسیج مسئول ثبت نام ازش می پرسه معنی قدس سره الشریف یعنی چی؟ غضنفر یه خورده فکر می کنه میگه همون دمش گرم خودمونه دیگه

---------------------------------------------------------------

یارو میره خواستگاری، از دختره خوشش نمیاد، به بابای عروس میگه : ما میریم یه دور میزنیم ، بر می‌گردیم ، راستی تا ساعت چند بازید ؟

---------------------------------------------------------------

سرزمین سرگرمی



ادامه مطلب ...
شنبه 23 مهر 1390برچسب:, :: 23:24 ::  نويسنده : داوود


كوتاه از بارسلونا

بارسلونا اولين قهرمان تاريخ جام يوفاست.
بارسلونا از معدود تيم هايي است كه هر 4 جام اروپا را فتح كرده است.
 بارسلونا در سرتاسر جهان داراي 1504 كانون هواداري است.
 بارسلونا از معدود تيم هايي است كه بر روي پيراهنش از تبليغ استفاده نمي كند.
 هيات مديره بارسلونا با 20 عضو ثابت و 6 عضو افتخاري در كنار هيات مشاور 32 نفره در باشگاه فعاليت مي كند.
 رييس باشگاه با راي گيري از هواداران باشگاه تعيين ميشود.

بودجه باشگاه حدودا 170 ميليون يورو است .

در اين باشگاه افراد مشهور زيادي چون مارادونا " كرايف " كوبالا " كركسيس " روماريو " استيچكف " سورز " رونالد كومن و رونالدو بازي كرده اند.

بازيكنان غير اسپانيايي و خارجي در موفقيت بارسا بيشتر از بازيكنان محلي و اسپانيايي تاثير گذاشته اند .

بارسا بوسيله يك فرد سوئيسي به نام گمپر تاسيس شده است .

در سال 1899 اولين رئيس باشگاه يك مرد انگليسي به نام والتر وايلد انتخاب شد .

بارسلونا حدود 50 مربي آورده كه نصف آنها خارجي بوده .

همه مربياني كه با بارسا عنوان و افتخاري آورده اند همگي خارجي بوده اند . هيلنو هررا " رينوس مايكلز " تري ونه بلز و يوهان كرايف .

بارسلونا اولين باشگاه اسپانيايي بود كه حرفه اي شد .

از شروع بازيكنان پيراهن آبي و اناري بر تن مي كردند . اما در آن زمان نصف پيراهن آبي و نصف ديگر اناري بود و شرط سفيد به پا مي كردند

اولين بازي بارسلونا تركيبي از بازيكنان اين تيم و چند بازيكن انگليسي بود كه اين تيم توانست 1 بر 0 حريف خود را شكست دهد

در سال 1922 بارسلونا به استاديو جديدي دست يافت به نام لاس كورتس اين ورزشگاه جايگاه 35000 نفر را داشت وبه كليساي فوتبال معروف بود و اين  اولين ورزشگاه بارسا بود .  

در 14 ژوئن 1925 گروه نوازندگي يك كشتي انگليسي سرود ملي كاتالاتنيا را در ورزشگاه بارسلونا اجرا كرد كه با اين كار يك پديده اجتماعي پيش بيني نشده اي در فوتبال ظهر كرد .

بارسلونا هواداران بسيار زيادي دارد كه معروفترين آنها عبارتند از : مونتسرات كاباله "* خواننده سوپرانو . خوسپ كارراس"خواننده تنور . آرانچا سانچز ويكاريو"تنيسور زن اسپانيايي .

بارسا القاب زيادي دارد:  

1- "BARCA "

2- در گويش اسپانيايي " باركا " و در گويش كاتالاني " بارشه "  

3- آزور لگرنا و بلوگرنا به معناي آبي واناري

4- كاتالان ها

موزه استادي يكي از بهترين موزه هاي شهر بارسلون است . اين موزه نمايانگر اثر باشگاه بر كاتالانيا مي باشد . در آنجا شما مي توانيد عكس هاي بسيار بزرگ " مدل و نقشه بسيار كامل و بزرگ نو كمپ " كفش هاي كومن " پيراهن كرايف " بليط هر فصل باري هاي بارسا در گذشته و ....... . در اين موزه يك سينماي كوچك وجود دارد كهشما مي توانيد تاريخچه باشگاه را به صورت تصويري ببينيد .

بارسلونا كالاهاي تجاري بيشتري در برابر باشگاههاي ديگر در اسپانيا به فروش مي رساند . و درآمد آنها از اين راه حدودا 30 ميليون دلار در سال است .


در حقيقت مي توان گفت نه تنها كاتالان ها ، بلكه همه ساكنان منطقه باسك جان خود را فداي اناري ها مي كنند. بارسا هميشه به داشتن بيشترين و متعصب ترين هواداران مشهور بوده است. هواداراني كه شايد پيش از علاقه به بارسا، از تيم هاي شهر مادريد متنفرند، به خصوص رئالي كه در اين چند سال حقيقتاً موي دماغ بارسلونا بوده است!

 

پيراهن بارسلونا حكم پرچم كاتالانيا دارد و به خاطر تقدسش تبليغي روي ان درج نمي شود اما براي اولين با يك company اين اجازه را پيدا كرد تا نماد خود را در اندازه هاي بسيار كوچك و به عنوان مارك لباس بر روي ان درج كند.

 

بارسلونا شهري درايالت باسك واقع در نيمه شرقي كشور اسپانياست. اين قسمت از كشور اسپانيا هميشه مشكلات زيادي براي دولتمردان اين كشور به وجود آورده است. كاتالان ها هيچ كدام از حكومت هاي اسپانيايي را نمي پذيرند و به دنبال استقلال هستند! بنابراين دشمن اصلي سلطنت اسپانيا محسوب مي شوند.

 

در سال 1899 كاتالان ها بر آن شدند كه با تاسيس يك تيم فوتبال ، عقايد و نظريات خود را به اين سبك مطرح كنند.

به دليل همان فشارهاي سياسي، بارسلونا درابتدا مشكلات زيادي داشت. اين تيم دورنگ آبي و اناري را به عنوان نماد كاتالان ها برتن كرد و دراولين بازي خود در يك ديدار دوستانه به مصاف يك تيم محلي انگليس رفت و با يك گل شكست خورد. اما چيزي به آغاز روزهاي طلايي مردان كاتالان باقي نمانده بود.

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 23:2 ::  نويسنده : داوود

: باشگاه فوتبال بارسلونا امروز اعلام کرد که با پدرو رودریگوئز به توافق رسیده تا این بازیکن تا 30 جون سال 2016 در نیوکمپ بماند و بازخرید این قرارداد بین 90 تا 150 میلیون یورو می باشد.
پدرو در سال 2004 به بارسلونا پیوست و برای تیم A جوانان و تیم B بزرگسالان بازی کرد، 4 سال پیش از اینکه در فصل 2009‪/‬2010 بعد از 52 بازی به تیم اصلی راه پیدا کرد.
پدرو در آن فصل برای بارسلونا در تمامی رقابت ها 23 گل به ثمر رساند و در فصل 2010‪/‬11 با حفظ فرم همیشگی خود 22 گل به ثمر رساند.
قرارداد جدید مهاجم اسپانیایی بارسلونا پنجشنبه به امضاء خواهد رسید.
اين بازيگر گوش که در سانتا کروز تنه ريف به دنيا آمد، در آگوست 2004 و بعد از اينکه فوتبالش را با سي.دي اسيدرو آغاز کرد به بارسلونا پيوست.فصل گذشته او تجربه بازي در تيم اصلي را در برابر مورسيا در هفته نوزدهم و در برابر وايادوليد در هفته بيست و نهم بدست آورد.او همچنين براي تيم دوم بارسا نيز مهره تاثير گذاري بود و در 36 بازي که انجام داد 6 گل نيز به ثمر رساند. پپ گوارديولا به توانايي هاي او آگاه است و وقتي او را در مسابقات پيش فصل به اردوي تيم اصلي فراخواند نشان داد که در توانایی های وی هيچ شکي ندارد. با وجود اينکه او ذاتا يک چپ پاست، اما پدرو به خوبي ميتواند توپ را با پاي راست خود نيز حمل کند.


مشخصات فردی
:
 

نام: پدرو رودریگوئز لدسما
پست: مهاجم
محل تولد: سانتا کروز تنریف
تاریخ تولد: 28-07-1987
قد: 169 سانتیمتر
وزن: 64 کیلوگرم

 

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : داوود

آندرس اینیستا لوخان


آندرس اينيستا در سال 1996 هنگامي كه فقط 12 سال سن داشت به بارسا پيوست و توانست استعداد خود را در تورنمنتي كه براي آلباسته به ميدان رفت به رخ همگان بكشد.

وي به سرعت پيشرفت كرد وتوانست در سال 2001 از تيم جوانان به بارسلوناي B راه يابد و توانست خود را بعنوان بازي ساز اصلي تيم زير نظر جوزپ ماريا گونزالو مربي تيم مطرح كند.

سرانجام روياي او در سال 2002 به حقيقت پيوست و لوئيس ونگال او را براي بازي با بورخه بلژيك در ليگ قهرمانان به تيم فراخواند و او در آن بازي توجه همه را به خود جلب كرد .

او در فصل 2004-2005 با انجام 35 بازي در ليگ و 8 بازي در ليگ قهرمانان يكي از اركان قهرماني بارسا در آن فصل بود و با وجود نام هاي بزرگ خود را به عنوان يك بازيكن كليدي مطرح كرد.

در فصل 2005-2006 او به عنوان هافبك بازي ساز بجاي ژاوي هرناندز كه از مصدوميت بلند مدت رنج مي برد انجام وظيفه كرد و با انجام 33 بازي در ليگ و 11 بازي در ليگ قهرمانان اروپا، يكي از بازيكنان كليدي بارسا به شمار مي رفت و با درخشش در آن فصل به تيم ملي اسپانيا براي انجام بازي هاي جام جهاني 2006 دعوت شد.

شخصیت

آندرس اينيستا بازيكني خلاق و و سريعی است كه در پست هافبك مياني انجام وظيفه مي كند. در زمان لوئيس ونگال در پشت مهاجمين انجام وظيفه مي كرد. اما در تيم فرانك رايكارد متمايل به راست بازي مي كند.

بازي در پست هاي گوناگون يكي از مهارت هاي او به شمار مي رود.

افتخارات

سوپر كاپ اسپانيا 07-2006

ليگ قهرمانان اروپا 06-2005

ليگ اسپانيا 06-2005

سوپر كاپ اسپانيا 05-2004

ليگ اسپانيا 05-2004

فیزیک بدنی

نام: آندرس اينيستا لوخان

محل تولد: آلباسته

تاريخ تولد: 1984/05/11

پست: هافبك

قد: 170 سانتي متر

وزن: 65 كيلوگرم
 

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : داوود

                                               ژاوی ژنرال جدید بارسلونا

در شبی كه بازیكنان و هواداران بارسا با پلاكاردهای «ژاوی – 549» به ورزشگاه نیوكمپ آمده بودند ، آبی و اناری‌پوشان با پیروزی 2 بر یك مقابل لوانته، یازدهمین برد پیاپی خود را در رقابت‌های این فصل لالیگا جشن گرفتند.

این پیروزی در حالی به دست آمد كه هافبك طراح بارسلونا برای پانصد و چهل و نهمین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت. ژاوی كه دوازدهمین فصل حضور خود در بارسا را سپری می‌كند، فقط یك بازی با ثبت ركورد تاریخی فاصله دارد، چرا كه تا پیش از این میگوئلی با 549 بازی در دهه 70 و 80، پرسابقه‌ترین بازیكن تاریخ بارسلونا به شمار می‌رفت و حالا او با ژاوی در عدد 549 برابرند.

ژاوی پس از رسیدن به ركورد میگوئلی گفت: «پوشیدن پیراهن بارسلونا برای من افتخار است و از تمام كسانی كه از من حمایت كردند تا به این ركورد دست پیدا كنم تشكر می‌كنم. دوست دارم به همین ترتیب به فوتبال ادامه بدهم و در صورت امكان عنوان‌های بیشتری با بارسلونا به دست بیاورم.»

پپ گواردیولا هم در پایان بازی شنبه شب با تقدیم این پیروزی به ژاوی گفت: «این بازی را برای ژاوی و قدردانی از او انجام دادیم. او اكنون 30 ساله است و 549 بازی برای بارسلونا انجام داده كه فوق‌العاده است. من سال‌های زیادی در بارسلونا بازی كردم. 300 بار با این پیراهن به میدان رفتم و فكر می‌كردم بازی‌های زیادی انجام داده‌ام، اما ژاوی در سطح دیگری است. او اگر با مشكل آسیب‌دیدگی روبه‌رو نشود، می‌تواند تعداد بازی‌هایش را به 700 هم برساند.»

ژاوی تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد و در صورتی كه تا پایان مدت قراردادش بتواند برای بارسا به میدان برود، همانطور كه گواردیولا عنوان كرد، می‌تواند به یك ركورد تكرارنشدنی در تاریخ فوتبال جهان دست پیدا كند.

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : داوود

امسال جام مزه ی دیگری دارد

ويكتور والدس سنگربان آبي‌‌اناري‌ها در آستانه ديدار رفت سوپر جام اسپانيا كه قرار است امشب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به ميزباني رئال مادريد برگزار شود، تاكيد كرد كه سوپر جام امسال اسپانيا طعم ديگري خواهد داشت، چرا كه مقابل آنها رئال مادريد رقيب سنتي‌شان صف‌آرايي مي‌كند:«اردوي آمادگي پيش از فصل آنها بسيار سخت و طاقت‌فرسا بود، چرا كه هوا بسيار گرم بود و كادر فني نتوانست آن چنان كه بايسته و شايسته است، برنامه‌هاي خود را عملي كند، اما تيم از لحاظ بدني آماده شده و مهياي قهرماني و بالا بردن جام است». بهترين دروازه‌بان فصل گذشته ليگا تصريح كرد كه نتايج خوب رئال مادريد در اردوي آمادگي پيش از فصل آن‌ها را نگران نمي‌كند چرا كه ديدارهاي نهايي همواره شرايط خاص خود را دارد و به ويژه‌ اگر مقابل رئال مادريد باشد. بارسلونا در اردوي آمادگي پيش از فصل آمريكا به لحاظ نتيجه‌گيري عملكرد خوبي نداشت چنان كه در سه بازي دو بار مقابل منچستريونايتد (دو بر يك) و چيواس گوادالاخارا مكزيك (4 بر يك ) طعم شكست را چشيد، اما رئال مادريد در اردوي چين و آمريكا نتايج خوبي گرفت و در هفت بازي كه انجام داد پيروز از ميدان خارج شد.


والدس در پايان از حضور سسك فابرگاس در جمع آبي‌‌اناري‌ها به نيكي ياد كرد و گفت:«بر اين باورم كه امروز روز بسيار خوبي براي بارسلونا است. با بازيكني قرارداد بسته‌ايم كه در همين جا رشد و نمو يافت و به نظرم يكي از بهترين هافبك‌هاي وسط جهان به شمار مي‌آيد. فابرگاس از جمله بازيكناني است كه مربي و تماشاگران تيم عاشق او هستند. او به سرعت با شرايط تيم وفق خواهد يافت و با بازيكنان به هماهنگي كامل خواهد رسيد».

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : داوود

کارلس پویول سافورکادا
کارلس پویول، بازی و فوتبال اش را، در لامب دی سوگار، در یک محله کوچک بارسلونا آغاز کرد. هوش و ذکاوت او باعث شد، تا در سن 17 سالگی، به عنوان بازیکن جوان، در آکادمی بارسا ب، در لاماسیا، آغاز به کار با توپ در بارسا کند.

به سرعت به بارسا ب منتقل شد و زیر نظر لوئیس فانگال، نخستین بازی اش را برابر وایادولید، در دوم اکتبر انجام داد. توانایی های او در دفاع راست، همگان را حیرت زده می کرد. بعد از رای نهایی مربیان، کارلس پویول، به عنوان دفاع مرکزی متخصص شناخته شد.

در فصل 04-2003، پویول عنوان سومین کاپیتان بارسا را به خود اختصاص داد، در حالی که 27 بار برای بارسا در لیگ بازی کرده بود، و 9بار در جام یوفا و سایر مسابقات.

پویول صبور، تا فصل 06-2005 صبر کرد، تا اولین مدال رسمی خویش با تیم اصلی اف سی بارسلونا را کسب کند و نقش بسیار مهمی در کسب عنوان قهرمانی بارسا، در لیگ قهرمانان اروپا داشت و یک پایه برای تیم فرانک رایکارد شناخته می شد.

پویول فصل 06-2005 را هم با قدرتی دیرینه آغاز کرد و کمک های زیادی را به خطر دفاع تیم کرد. در اکتبر 2005، گل پویول با ضربه سری به یاد ماندی، از یاد هیچ هوادار بارسایی پاک نخواهد شد. این گل بارسا را کمک کرد، تا 5-0 رئال سوسیه داد را به در هم بکوبد.

کارلس پویول نه تنها در بارسا یک مهره اصلی به حساب می آید، بلکه در تیم ملی اسپانیا، حضوری مقاوم در جام جهانی 2002 داشت و در جام ملت های اروپا بسیار خوش ظاهر شد؛ همچنین بازی فوق العاده اش در جام جهانی آلمان 2006 به یاد ماندنی است.

شخصیت

کارلس پویول، روی زمین بی نظیر دفاع می کند و توانایی انتقال توپ به پستی دیگر را با قدرت و تعصب خاصی دارد. او روی زمین، از توانایی های گوناگونی برخوردار است که مورد توجه هواداران بارسلونا قرار گرفته است.

روی ضربات آزاد و کرنر ها، به خوبی در جنگ های هوایی شرکت می کند و به شکلی هیجان انگیز، می پرد و از سایرین، کمی بلند تر به نظر می رسد و به خوبی از قد خود استفاده می کند.

افتخارات

07-2006 سوپرکاپ اسپانیا

06-2005 لیگ قهرمانان اروپا

06-2005 لیگ اسپانیا

06-2005 سوپرکاپ اسپانیا

04-2005 لیگ اسپانیا

فیزیک بدنی

نام: کارلس پویول سافورکادا

پست: دفاع

محل تولد: پوبلا دی ساگور

تاریخ تولد: 13/4/1978

قد: 1 و 78

وزن: 80 کیلوگرم

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 17:2 ::  نويسنده : داوود

 





( پسر بچه ) در سوم دسامبر سال 1981 در لانگرو اسپانیا به دنیا امد.El Guaje دیوید سانچز ویا ملقب به
دیود در فصل جاری برای باشگاه والنسیا و تیم ملی کشور اسپانیا بازی میکند.
دیود ویا بعلت داشتن مهارت های بسیار زیاد از جمله : سرعت، قدرت ضربه با هر دو پا، قدرت تمام کنندگی و... یکی از بهترین مهاجمان اسپانیا و حتی جهان به شمار میرود .
دیوید شهرت و محبوبیت خود را از چهره ی زیبا وشکستن رکورد گلزنی والنسیا در یک فصل با زدن 24 گل در فصل گذشته دارد.

دوره بازیگری

دیود دوران بازیگری خود را از سال 1991 در تیم جوانان لانگرو اغاز کرد و به مدت 8 سال در این تیم توپ زد ودر سال 1999 به تیم اسپورتینگ جیجون نقل مکان کرد و در طی سه سال برای این 80 بازی انجام داد و 38 گل نیز به ثمر رساند. وی درسال 2003به رئال ساراگوسا پیوست و پس از دو سال موفقیت امیز به همراه این تیم که در 81 بازی 35 گل به ثمر رساند و به همراه این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا وسوپر جام دست یافت در سال 2005 تیم والنسیا پیوست و هم اکنون در این تیم توپ میزند.

باشگاه والنسیا

دیوید ویا در فصل 06-2005در 35بازی 24 گل در لالیگا به ثمر رساند و با اختلاف یک گل نسبت به ساموئل اتوو از رسیدن به عنوان اقای گلی لالیگا (ال پیچیچی)محروم ماند.
او اولین هت-تریک را برای والنسیا در همین فصل ودر بازی برگشت مقابل اتلتیکو بیلبائو انجام داد.

تیم ملی فوتبال والنسیا

دیود اولین بازی ملی خود را در سال 2005 برای تیم ملی انجام داد و اولین گل ملی خود را در نوامبر همین سال در مقابل اسلواکی به ثمر رساند.
دیوید یکی از 23 بازیکنی بود که توسط لوییز اراگونز برای مسابقات جام جهانی2006المان انتخاب شد ودر اولین بازی در جام جهانی مقابل اوکراین دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند اما در مرحله 8/1 نهایی هر چند یکی از گل های اسپانیا را در مقابل فرانسه به ثمر رساند اما با شکست در این بازی از دور رقابت ها کنار رفتند.

افتخارات

- مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا به همراه ساراگوسا در سال 2004
- مقام قهرمانی سوپر جام اسپانیا به همراه ساراگوسا در سال 2004
- مقام سوم لالیگا به همراه والنسیا در سال 2005
- عنوان دومی اقای گلی لالیگا در سال 2005
 

سرزمین سرگرمی

پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 16:48 ::  نويسنده : داوود

 

 

زندگی نامه ی مسی
 

 


لیونل آندره مسی ۲۴ ژوئن سال ۱۹۸۷ در شهر روساریو آرژانتین دیده به جهان گشود.‌‌‌وی عضو تیم ملی بزرگسالان آرژانتین و تیم بارسلونا اسپانیا است. بسیاری از مطبوعات به وی لقب مارادونای جدید داده‌اند. لقب وی که توسط خودش انتخاب شده "جانشین" است.‌‌لیونل در سن ۵سالگی بازی را در تیم گراندولی آغاز کرد. تیمی که پدرش به عنوان مربی در آن جا مشغول به کار بود. در سال ۱۹۹۵ مسی به تیم نیوولز اولدبویز آرژانتین پیوست.

وی ۱۱‌‌سال داشت که پزشکان تشخیص دادند دچار کمبود هورمون رشد است.‌‌‌باشگاه ریور پلاته علاقه خود را برای به خدمت گرفتن مسی نشان داد اما آنها پول کافی برای خرج معالجه وی نداشتند. کارلوس ریساچ مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا اسپانیا، از استعداد بی‌ظیر مسی آگاه شد. ریساچ پس از تماشای بازی وی به نمایندگی از باشگاه بارسلونا با مسی قراردادی امضا کرد.‌‌آنها پیشنهاد کردند تمام مخارج پزشکی لیونل را قبول می‌کنند به شرطی که وی برای شروع زندگی جدید به اسپانیا نقل مکان کند. خانواده مسی نیز به همراه این بازیکن جوان به اروپا منتقل شدند و لیونل کارش را در تیم جوانان بارسلونا آغاز کرد.‌‌

جانشین به زودی توانست در ترکیب تیم دوم بارسلونا جایگاه ثابتی به دست آورد. در آن فصل وی رکورد جالبی برجای گذاشت. میانگین بیش از یک گل در هر بازی. مسی در آن فصل توانست در ۳۰ بازی ۳۷ گل به ثمر برساند.‌‌‌‌ ‌لیونل مسی در اکتبر ۲۰۰۴ توانست اولین بازی رسمی‌اش را برای بارسلونا برابر اسپانیول انجام دهد. با این بازی وی عنوان سومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه بارسلونا را به خود اختصاص داد.

‌‌زمانی که در تاریخ ۱‌‌می ۲۰۰۵ مسی توانست اولین گل رسمی‌اش را برای بارسا در مقابل تیم الباسته بالومپایه به ثمر برساند تنها ۱۷ سال و ۱۰ ماه و ۷ روز سن داشت. وی با این گل توانست خود را به عنوان جوان‌ترین گلزن بارسلونا در لا لیگا مطرح کند.‌‌‌‌به مسی این شانس را دادند تا بتواند به عضویت تیم ملی اسپانیا دربیاید اما وی این پیشنهاد را رد کرد. در‌‌‌‌ژوئن سال ۲۰۰۴ مسی در بازی دوستانه بین دو تیم فوتبال زیر ۲۰‌‌ساله‌هایآرژانتین و پاراگوئه به میدان رفت.‌‌‌در ژوئن ۲۰۰۵ توانست همراه با تیم زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین به مقام قهرمانی مسابقات جام جهانی جوانان دست یابد.‌‌لیونل با زدن ۶ گل کفش طلایی مسابقات و توپ طلایی بهترین بازیکن تورنمنت را نیز تصاحب کرد. با وجود این که لیونل بسیار جوان بود همیشه وی را با دیگو مارادونا مقایسه می‌کردند.

‌‌در تاریخ ۲۷ ژوئن باشگاه بارسلونا قرارداد جدیدی با مسی تا سال ۲۰۱۰ منعقد کرد. در این قرارداد یک ماده وجود دارد که در آن آمده است هر تیمی می‌تواند با پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو، مسی را به خدمت بگیرد. این مبلغ ۳۰ میلیون یورو بیشتر از مبلغ فروش رونالدینیو است.‌‌در سال ۲۰۰۵ خوزه پکرمن، لیونل مسی را به تیم ملی بزرگسالان آرژانتین دعوت کرد. وی اولین بازی‌اش را برابر مجارستان انجام داد. مسی در دقیقه ۶۳ وارد میدان شد اما به فاصله ۴۰ ثانیه از زمین مسابقه اخراج شد. پس از این مسابقه، مسی اولین بازی واقعی خود را برای تیم ملی آرژانتین برابر پاراگوئه انجام داد.‌‌

وی اولین بازی خود را در جام باشگاه‌های اروپا در تاریخ ۲۷ سپتامبر و در برابر اودینسه انجام دهد. در دسامبر همان سال روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت جایزه پسر طلایی ۲۰۰۵ را که به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اروپا داده می‌شود، به لیونل مسی داد. جانشین توانست بالاتر از وین رونی، لوکاس پودولسکی و کریستیانو رونالدو قرار بگیرد.‌‌مصدومیت شدید باعث شد مسی به‌‌‌مدت دو‌‌‌ماه از کلیه فعالیت‌های ورزشی دور بماند. به‌‌‌خاطر این مصدومیت حضور وی در جام جهانی ۲۰۰۶ در هاله‌ای از ابهام فرو‌‌رفت. با این وجود نام لیونل مسی را به عنوان بازیکن تیم‌‌‌ملی آرژانتین برای حضور در جام جهانی تحویل مقامات برگزاری مسابقات دادند. ‌‌مسی پس از روماریو (فصل ۹۳-۹۴) اولین بازیکن بارسلونا بود که توانست در معروف‌ترین دربی اسپانیا هت تریک کند.

در این فصل مسی گلی به ثمر رساند که همگان دوباره وی را با مارادونا مقایسه کردند. جانشین همانند مارادونا در بازی با انگلستان توپ را دریافت کرد، ۶۲ متر با توپ حرکت کرده ۶ نفر از بازیکنان حــریــف را پـشــت ســر گــذاشــت و دروازه خـتافه را گـشود.‌ ‌‌تمام‌‌‌کارشناسان ورزشی جهان این گل را مشابه گل قرن مارادونا دانسته و پس از این گل، مطبوعات اسپانیا به وی لقب "مسیدونا" دادند.‌‌لیونل مسی در فصل ۲۰۰۷ -۲۰۰۸ توانست در یک هفته ۵ گل به ثمر برساند تا تیم بارسا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرده و خودش نیز یک شروع رویایی را تجربه کند. فرانتس بکن بائر و یوهان کرایف ستارگان سابق جهان فوتبال، از لئو به عنوان بهترین بازیکن جهان نام برده‌اند.

 

داوود

 

 

سرزمین سرگرمی

1 فروردين 1385برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : داوود

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

سرزمین سرگرمی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 334
بازدید ماه : 455
بازدید کل : 7903
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود