بارسلونا
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : داوود

                                               ژاوی ژنرال جدید بارسلونا

در شبی كه بازیكنان و هواداران بارسا با پلاكاردهای «ژاوی – 549» به ورزشگاه نیوكمپ آمده بودند ، آبی و اناری‌پوشان با پیروزی 2 بر یك مقابل لوانته، یازدهمین برد پیاپی خود را در رقابت‌های این فصل لالیگا جشن گرفتند.

این پیروزی در حالی به دست آمد كه هافبك طراح بارسلونا برای پانصد و چهل و نهمین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت. ژاوی كه دوازدهمین فصل حضور خود در بارسا را سپری می‌كند، فقط یك بازی با ثبت ركورد تاریخی فاصله دارد، چرا كه تا پیش از این میگوئلی با 549 بازی در دهه 70 و 80، پرسابقه‌ترین بازیكن تاریخ بارسلونا به شمار می‌رفت و حالا او با ژاوی در عدد 549 برابرند.

ژاوی پس از رسیدن به ركورد میگوئلی گفت: «پوشیدن پیراهن بارسلونا برای من افتخار است و از تمام كسانی كه از من حمایت كردند تا به این ركورد دست پیدا كنم تشكر می‌كنم. دوست دارم به همین ترتیب به فوتبال ادامه بدهم و در صورت امكان عنوان‌های بیشتری با بارسلونا به دست بیاورم.»

پپ گواردیولا هم در پایان بازی شنبه شب با تقدیم این پیروزی به ژاوی گفت: «این بازی را برای ژاوی و قدردانی از او انجام دادیم. او اكنون 30 ساله است و 549 بازی برای بارسلونا انجام داده كه فوق‌العاده است. من سال‌های زیادی در بارسلونا بازی كردم. 300 بار با این پیراهن به میدان رفتم و فكر می‌كردم بازی‌های زیادی انجام داده‌ام، اما ژاوی در سطح دیگری است. او اگر با مشكل آسیب‌دیدگی روبه‌رو نشود، می‌تواند تعداد بازی‌هایش را به 700 هم برساند.»

ژاوی تا سال 2016 با بارسلونا قرارداد دارد و در صورتی كه تا پایان مدت قراردادش بتواند برای بارسا به میدان برود، همانطور كه گواردیولا عنوان كرد، می‌تواند به یك ركورد تكرارنشدنی در تاریخ فوتبال جهان دست پیدا كند.

سرزمین سرگرمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسلوناو آدرس football32.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 342
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 7911
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



اندروید12

مارکت دانلود